- Tovar skladom-ihned k odberu!
- Bicykle
-
Komponenty
- Bowdeny a koncovky
- Sady komponentov
- Radenie
- Prehadzovače
- Prešmykače
- Kazety
- Reťaze
- Brzdy
- Hlavové zloženia
- Predstavce
- Riadidlá a barany
- Omotávky a gripy
- Sedadlá
- Sedlovky
- Bowdeny a lanká
- Kluky a stredy
- Stredové zloženia
- Rámy bicyklov
- Pedále
- EPS – ELECTRONIC POWER SHIFT
- Náboje predné a zadné
- Kolesá a ráfiky
- Veltec kolesá a príslušenstvo
- Plášte a duše
- Príslušenstvo
- Výživa a nápoje
- Náradie
- Oblečenie na bicykel
- X-scooters
- Campagnolo
- Olmo
- Maxbike
Campagnolo 2025
Campagnolo 2025
Evolúcia a napredovanie- nie je o kopírovaní technologii ale vývoji a perfekcionalizme.
Nie náhodou sa v roku 2025 dáva do pozornosti v spoločnosti Campagnolo toľko inovácii, cielom je a aj nadalej zostáva radenie, ľahkosť komponentov, krásny taliansky dizajn a 100% funkčnosť.

Veľa sa hovorilo o nových technických parametroch a už konečne sú v ponuke 1x13s, 2x13s,ľahko prehoditelné zuby na klukách vo všetkých veľkostiach, geometria a radiaci gradient upravitelný pri montáži a nastavení. Elektronika a batérie bola skúšaná viac ako 8 rokov a je konečne tu, aby potešila priazdnivcov tejto značky. A ideme predstaviť čo všetko je nové a unikátne, snáď nadchne aj zarytých zástancov Shimana alebo Sramu.
Super record elektronická sada nazačuje prechod k novým obzorom aj prístupu. Je určená pre cestnú cyklistiku a all.road aj gravel s prehadzovačom na to určeným- pre štrk.

Oficiálny nástup Super Record 13X s bezdrôtovou technológiou môže byť osadená Jednoprevodníkom aj dvojprevodníkom na klukách pričom prehadzovače dostali do vienka spojku na stabilizáciu reťaze pri jazde mimo asfaltu.
Prehadzovače majú novú konštrukciu kladiek, silnejší motor pre radenie a robustnú spojkuna stabilzáciu reťaze.
Kompatibilita s 2 typmi kazetami 10-48 a 9-42 zubov. Pre tieto prevodníky sú určené zuby 38-42 zubov.
Aerokluky s 1 alebo 2 prevodníkmi.

13 rýchlostné kazety ekar nie sú kompatibilné so Super Recordom 13x ale s orechom N3W áno.
Pre gravel bicykle je prehadzovač trocha pomaľší ako cestná verzia. Zároveň dokáže preradiť o 3 pastorky zatial čo cestná verzia pri podržaní tlačidla prejsť cez všetky pastorky.
Campagnolo vysvetľuje , že tieto obmedzenia sú zámerné pri jazde v teréne, kde hrozia nárazy, vibrácie a extrémne uhly reťaze.
Ale stále je radenie rýchlejšie ako u konkurenie.
Ak použijete jednoprevodník na klukách je pripravená páčka na lavej strane bez tlačidiel a je ľahšia o 20 gramov.
No ešte zostáva veľa nových funkcii radiacich pák ktoré sa dajú programovať presne podľa priania zákazníka. Nové sú v ponuke aj kolesá Bora X určené pre gravel a All road. Hĺbka ráfiku je 50mm a vnútrná šírka ráfiku je 27mm a vonkajšia 31,5mm. Ako je známe Campagnolo je možné bezdušové prevedenie.Kolesá sú zapletené kombináciou aero a eliptických lúčov, čo má zabezpečiť komfort a tuhosť. Udávaná hmotnosť je iba 1430 gramov.
Gravelové sety začínajú v cene od 3410 euro.
Dvojprevodníkové All road na úrovni 4370 Euro čo je rovnaká cena ako pri cestných radách.
Ak si chce jazdec doplniť watmeter v unášacom pavúkovi musí si priplatiť 1167 euro.
Nové kolesá Bora X stoja približne 2290 euro.
Ako sa dalo čakať nejde o lacné súpravy ale v ponuke iných firiem je to obdobné a niekedy aj drahšie alternatívy.
Nová éra Campagnola je tu preto si nemyslím že stále obdivovať iné značky ktoré sa 40 rokov iba učili od takýchto machrov a spracovatelov je namieste pochváliť ich za prísun nových nápadov, materiálov,technológii a hlavne dizajnu do športu ako je cyklistika.
Prémová značka vyrábaná iba v európe nie je schopná pri objeme výroby a inak hodnotenej pracovnej sily konkurovať Sramu alebo Shimanu. Nezostáva nič iné ako príslovie hovorí keď ju chceš- tak si ju kúp- určite neolutuješ.
Udávanie smeru a vývoja v tomto odvetví nie je iba o reklamných šotoch ale o reálnom výkone,spoľahlivosti a výdrži pri používaní.
Viem že mnoho nových zákazníkov o tejto značke síce počulo, ale nikdy na nej nejazdili a nezažili tento úžasný zážitok. Značka sa vytratila zo svetových pretekov ako sú Tour de France alebo okolo Katalánska , Belgicka a podobne avšak v Taliansku ,Nemecku a iných krajinách je tále populárna a oblúbená. Krása komponentov, ľahkosť , spoľahlivosť, tuhosť komponentov stále má svojich skalných aj nových prívržencov. Predávam túto značku a jazdím na takýchto komponentoch už viac ako 39 rokov, nikdy ma nenechali v štichu aj keď majú už toľko za sebou, istota výkonu a spoľahlivosti.
